גלי יהודה מכירות לארה"ב

שינויי אקלים בשווי 647 מיליארד דולר

עודכן ב: 26 נוב 2018

שינויי האקלים בעולם, ובארה"ב בפרט מתעצמים משנה לשנה.

בארה"ב סוכנות ממשלתית בשם NOAA מבצעת ניטור מתמיד של שינויי והשפעות האקלים, הסוכנות מפרסמת מידע רב ומקנה כלים על מנת להבין, לעקוב ולנתח את המתרחש, שכן לשינויי האקלים השפעות מרחיקות לכת והרסניות על תחומים רבים של כלכלת ארה"ב.

ע"פ ממוצע שביצעה הסוכנות, הנזקים נאמדים בכ 647 מיליארד דולר בשנה (!), ואובדן חיים בעיקבות נזקים אלו עומד על למעלה מ 4000 - כל שנה.

בחינה של האסונות מעלה כי כמעט חצי טריליון דולר מהנזקים נגרמים כתוצאה מסופות.

תדירות הסופות הולכת וגוברת בגין התחממות האוקינוסים, (האוקיינוס יעיל עד פי 28 בלכידת החום), מאז שהחלו למדות את הטמפרטורות בשנות 1800 שנת 2018 נרשמה כאחת משלוש השנים החמות ביותר.

כאשר מבצעים אנליזה פרטנית של הנזקים מבינים כי האקלים משפיע על קטגוריות רבות הקשורות לבית הצרכן, לדוגמה בעת סופות, פעמים רבות האזרח מנותק מתשתיות, ובעיקר מחשמל, סופות ברקים גורמים לנזקים רבים למכשירי חשמל, הצפות זורעות חורבן בבתים עם מרתפים, או בקומות קרקע ועוד.

אלו דוגמאות בודדות בלבד להשפעות האקלים על הקטגוריות בחנויות.

להתמודדות הממשל עם נזקי השפעות האקלים, מתווסף שינוי אסטרטגי שמבצע הממשל בארה"ב לכיוון עצמאות אנרגטית - כלל משקית, ולשם כך מעודד ע"י הטבות במס בניה ירוקה הכוללת מוצרים חסכוניים באנרגיה (אחד הגורמים העיקריים לשינויי האקלים).

מוצרים אלו חוסכים כסף רב לצרכן בהוצאות על אנרגיה, ובנוסף בתים ששודרגו עם טכנולוגיות ירוקות (אנרגיה מתחדשת, חיסכון בחשמל ומים, ניצולת מי גשם ומים אפורים ועוד) בעלי ערך נדלני גבוה יותר.

לבתים אלו - ולבתים העוברים שיפוץ (בעיקר, ולא רק)- מתווסף שדרוג נוסף, מוצרים ל"בית חכם", אלו נפוצים במחלקות דוגמת מוצרי חשמל, תאורה, מיזוג וחימום הבית וקטגוריות רבות נוספות.

האדפטציה של טכנולוגיות אלו עומדת כבר על התקנות בכ 20% מהבתים החדשים בשוק, ומגמה זו עתידה לצמוח ב 12 השנים הקרובות ל 80%

יצרנים ומפתחים בתחומי הייטק, גינון, חשמל, קלינטק, אפליקציות, טכנולוגיות בינה מלאכותית ועוד - זו מגמה שכדאי מאד לשלבה בפיתוחים חדשים וקיימים שכן לשם מתקדמת המגמה.

בהצלחה!

שאלות? רוצה לדעת עוד? רוצה ליצא? צור קשר :

36
0