top of page
  • תמונת הסופר/תגלי יהודה מכירות לארה"ב

$80 billion Growing Market

עודכן: 26 בנוב׳ 2018


נכון לשנת 2018, מחזור המכירות של שוק הקנביס בארה"ב בלבד, עמד על 11$ מיליארד (מתוך 12.9$ מיליארד כלל עולמי), אך כאמור מדובר בלגליזציה של 9 (!) מדינות בלבד בארה"ב, מחזור מכירות זה עד שנת 2022, עתיד לטפס ל 23.4$ מיליארד, ונובע משינויים שמבצע הממשל הנוכחי בוושינגטון, שכן כיום תעשיה זו מעסיקה כ 120,000 עובדים.

למהלכי וושינגטון בתחום הלגליזציה שותפות מדינות נוספות ובכללן קנדה, גרמניה, אורוגוואי ועוד. שינויים אלו עתידים להעמיד את מחזור המכירות הכלל עולמי של שימוש במריחואנה (adult-use / recreational ) על סך של 32$ מיליארד.

עד שנת 2022 לקליפורניה וקנדה יהיה נתח שוק של 41% מסך השוק העולמי.


סגמנטים נוספים שעתידים להניב גידול בתחום רלוונטיים לרפואה ומזון/משקאות.


על פי דיווח של Bloomberg Businessweek, עד שנת 2025, יתכן גידול של שווי שוק מריחואנה רפואית ל 50$ מיליארד, שכן יותר ויותר רופאים נחשפים למחקרים חדשים ורואים תוצאות חיוביות אצל פציינטים הצורכים מריחואנה רפואית לטיפול בכאבים –


וזאת לעומת תמותה ומחלות הנובעות משימוש בתרופות קונבנציונאליות.

על פי פרסום בלומברג, עד שנת 2022, סך הפציינטים שיעשו שימוש במריחואנה רפואית בצפון אמריקה עתיד לעמוד על 3 מיליון לעומת 2 מיליון ביתר העולם.


השימוש במריחואנה, לא מוגבל לתחום הרפואה וצריכה לשם בילוי (recreational), שכן על פי סקר חדש שפורסם בארה"ב 40% מהאמריקאים מוכנים לנסות מזון ומשקאות (אלכוהוליים ולא אלכוהוליים) על בסיס מריחואנה, והשוק הבינלאומי בתחום עתיד לצמוח ל 75$ מיליארד עד שנת 2030.

בהצלחה!


שאלות? רוצה לדעת עוד? רוצה ליצא? צור קשר :



העוקבים אחר הסידרה South Park העוסקת בנושאים "בוערים" ועל סדר יום ציבורי בארה"ב, מבינים עד כמה גדול נושא זה בארה"ב אם יוצרי הסידרה הקדישו לו פרק - לצפיה לחצו על הליק - ותהנו (כי חייבים הומור בחיים!)

פוסטים אחרונים

הצג הכול

The Comeback

Sales UP!

bottom of page